Son dönemde yaptığı reklam çalışmalarıyla dikkat çeken Ediz Dereli Mücevher, 2022 yılında markalaşma çalışmalarına hız verecek. Yönetim Kurulu Başkanı Ediz Dereli, 2022 yılında pazarlama planları dahilinde çalışmalarına devam edeceklerini, televizyon reklamlarına yenilerini ekleyeceklerini ayrıca sponsorluklarla televizyonda etkin bir şekilde yer alacaklarını açıkladı.
Mücevher sektörünün en büyük firmalarından biri olma hedefiyle başlattığı marka dönüşüm sürecinin ilk adımını logosuna yenileyerek atan Ediz Dereli Mücevher, 2021 yılı itibariyle başlattığı TV reklamları ve 360 derece pazarlama faaliyetlerine markasını büyütmek için yeni yatırımlarla hız kesmeden devam etmeyi planlıyor. İsmini markasıyla bir araya getiren Ediz Dereli, marka olarak yeni hedef ve vizyonlarıyla ilgili şunları söyledi.
“Markamızı büyütmek için yapacağımız yatırımlar, logo değişimi ve TV reklamları ile sınırlı kalmayacak. Genel anlamda pazarlama faaliyetlerimiz bu yıl itibari ile başladı. Ancak, 2022 yılında bu faaliyetlerimizi ulusal alanda daha da arttıracağız, buna uluslararası platformları da ekleyerek dünya genelinde bilinen bir mücevher markası olmayı hedefliyoruz. Bu hedef doğrultusundaki değişim ve yenilenme süreci bayi adaylarımıza sunacağımız benzersiz fırsatlar, mağaza konseptleri, ürün kutuları, reklam ve iletişim dilimize kadar her yerde kendisini gösterecek. Başlattığımız bu süreç, bütünleşik bir dönüşümü ifade ediyor. Mücevheri bulunduğu noktadan alarak farklı bir aşamaya taşımak istiyoruz.”
Kalitemizi sertifikayla tescilliyoruz
Kurumsallaşma ve markalaşmaya büyük önem veren Ediz Dereli Mücevher, bu kapsamda kalitenin bir göstergesi olarak mücevherlerinin sertifikalı olmasına özen gösteriyor. Ediz Dereli, konuyla ilgili olarak, “Amacımız insanlara, Ediz Dereli sayesinde mücevherin sadece özel anların değil, her anın, her tarzın en önemli parçalarından biri olduğunu anlatmak. Ediz Dereli, pahalı bir marka değil, insanlara anlam katan ve değer oluşturan bir markadır. Anlamlıdır; çünkü ürünlerimiz her tarzı yansıtan bir çeşitliliğe sahip, değerlidir; çünkü kalitemizi yansıtan sertifikalı ürünleriyle markamıza duyduğunuz güvendir; kullanıcısına kişiselliği anlatan bir ifade biçimidir.”dedi.
Markamızı iş ortaklarımızla birlikte büyütmek istiyoruz.
Ediz Dereli için bayiler ve satış noktaları marka için çok önemli bir yere sahip. Bu nedenle bayilerini ve satış noktalarını iş ortağı olarak ifade ediyor. Büyüme stratejilerinde iş ortaklarının desteklerinin çok önemli olduğunu vurgulayan Ediz Dereli, iş ortağı sistemlerinde yaptıkları revizyonlarla mevcut iş ortaklarına ve iş ortağı adaylarına benzersiz fırsatlar sunacaklarını söyledi. Mücevher sektöründe bölgelerin hizmet veren birçok köklü ve değerli firmanın Ediz Dereli Mücevher bayisi olmak için talepte bulunduğu paylaşan Ediz Dereli, söz konusu taleple ilgili düşüncelerini şu ifadelerle paylaştı.
“Böyle yoğun bir talep, markamız adına çok sevindirici. Biz de gelen bu talepleri çok dikkatli bir şekilde inceliyor ve markamızın kalitesini bölgelerinde paylaşacak firmalarla iş birlikteliklerine gidiyoruz. Markamızı iş ortaklarımızla birlikte büyütmek istiyoruz”
2022 yılı markamız adına yeniliklerle dolu olacak
Ediz Dereli, 2022 yılında pazarlama planları dahilinde çalışmalarına devam edeceklerini ifade ederken, televizyon reklamlarına yenilerini ekleyeceklerini ayrıca sponsorluklarla televizyonda etkin bir şekilde yer alacaklarını dile getirdi. Ulusal anlamda güçlü bir medya planı hazırladıklarını ve buna uluslararası platformlarda da markalarının görünmesini sağlayacak bir medya planı için görüşmelerin devam ettiğini söyledi. Ediz Dereli, “2022’yi kendileri için bir milat olarak gördüklerini ve 2022 yılı markamız adına yeniliklerle dolu olacak.” şeklinde konuştu.